Sommar inombords

Tuesday, June 5, 2012




Har haft en helt fantastisk helg! 
Var ledig fredag, lördag och söndag vilket jag verkligen tog tillvara på. På fredagen hängde jag med min pappa och köpte två par nya skor och ett nytt objektiv. Sedan kom fantastiska Jonna på besök och vi hade en mysig kväll med cupcakes. Lördagen kändes som två dagar där jag och my partner in crime Jonna hann med att träffa Mia och mysa med Sara för att sedan ta oss igenom regnrusket för att hinna med tåget till Sthlm. Där blev det utgång på Landet där Petter och Nicholas spelade och vi mötte upp "Erik" som åkt dit tidigare. Söndagen bjöd på omelett och ännu mera mys med flera vänner. Helt enkelt underbart! 
Måste erkänna att det kändes segt att gå till jobbet idag.


Sara med ett halsband som jag måste låna.



Jonna med ett vackert hårband som hon själv har gjort.


Saras hår är så fint!


Förhoppningsvis hinner Jonna göra ett fint hårband till mig med. 


Hade på mig en ny klänning.






No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by my blog and leaving a comment! It makes me so happy to read your responses. Hope you have a wonderful day and welcome back!

XO,

Simona